L'Ajuntament de Sant Josep n'ha acabat de netejar els terrenys i reclamarà al propietari 570.000 euros
171
500 tones de residus. És la quantitat total retirada de vaixells, fems i vehicles abandonats a l’abocador il·legal de la finca privada de ses Tanquetes, a Cala Tarida. L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia reclamarà a la propietat el preu final de la neteja, 573.000 euros.
Ha costat dos mesos retirar tots els elements i residus que varen motivar denúncies i requeriments en els darrers vuit anys, des de l’any 2016. S’han retirat, per exemple, 71 vehicles, dels quals 13 son de grans dimensions, una seixantena d’embarcacions i més de 100 extintors i bombones de gas, entre d’altres elements.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals