Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Ja hi ha repartits 37 dels 80 amagatalls previstos a tot el municipi eivissenc
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ja ha instal·lat 37 dels 80 refugis que ha previst repartir per tot el municipi amb l’objectiu de protegir la sargantana pitiüsa. La iniciativa compta amb la col·laboració d’Ibiza Green i els usuaris d’Apfem Actua, que han construït els refugis.
Aquest dilluns s’han presentat els del parc infantil de Can Burgus, on la presència de serps invasores i gats ha fet minvar la població de sargantanes.
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals