Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Els vesins demanen que no s'hi posin més pegats, que s'utilitzin materials de qualitat i que les millores no es facin només amb vista a l'estiu
Les voreres de Cala de Bou són un perill, segons els vesins. Per alguns, no aproven ni en la inclinació. Pel que fa al ferm, tots coincideixen que no hi volen més pegats.
En qüestió de paviments, opinen que ni els materials són bons ni la feina està ben feta en aquest barri. L’Ajuntament de Sant Josep aportarà el 2020 550.000 euros per reforçar el paviment a Cala de Bou. Una inversió que els vesins esperen que solucioni per fi els problemes .
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania