Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
L'Ajuntament declara la runa de l'edifici 'A' i les 60 persones que encara hi viuen hauran de ser desallotjades en 72 hores
L’Ajuntament de Sant Josep declararà aquest dimarts la runa de l’edifici ‘A’ dels apartaments Don Pepe. Les 60 persones que encara hi viuen hauran de ser desallotjades en 72 hores. El consistori ha fet una oferta de compra de tot el bloc de 1,9 milions d’euros.
Ara fa un any l’Ajuntament de Sant Josep va desallotjar part de l’edifici A per risc d’enderrocament. Un any després, el batle signa el decret d’inici de l’expedient de runa de tot el bloc, construït l’any 1964 sense llicència al Parc Natural de ses Salines.
El Consistori dona 72 hores als vesins per desallotjar voluntàriament i, si no ho fan, es farà ús de la força. Tot i que no és la seva obligació, l’Ajuntament ha fet una oferta de compra a preu taxat per 1’9 milions de tot l’edifici, que disposa de 48 apartaments, una botiga i un bar restaurant. Els vesins seran reallotjats durant dos mesos i rebran ajuda dels Serveis Socials. Si no accepta l’oferta, la propietat haurà de pagar l’enderrocament valorat en un milió d’euros i l’apuntalament de l’escala que es va fer l’any passat per 250.000 euros.
El batle assegura que moltes de les hipoteques quedaran anul·lades amb la declaració de runa. Si finalment es produeix la compra, Sant Josep gastarà en total 4 milions perquè assumirà també l’enderrocament.. El consistori també està preocupat per l’edifici B, que també podria estar afectat per les mateixes patologies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis