L'Ajuntament ha arribat a un preacord amb propietaris d'altres terrenys mentre els de l'emplaçament previst continuen sense obrir
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia no negociarà amb la propietat mentre mantingui tancat l’aparcament de Cala d’Hort. El batle josepí diu que no cedirà a la pressió per acceptar les tarifes que s’hi volen cobrar per l’estacionament. La situació ha agreujat la saturació del trànsit, sobretot a la posta de sol, però Vicent Roig assegura que ja té un acord amb diversos propietaris de la zona per obrir-hi estacionaments alternatius gratuïts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda