50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El govern ja ha tramitat el 91 per cent dels 1690 expedients oberts per ajuts extraordinaris
Els terrenys, a vorera del torrent, passaran, aviat a ser públics. L’Ajuntament de Sant Llorenç ha iniciat la compra de 6 solars per valor de 470 mil euros. Estan situats a les zones amb més risc d’inundació. Quan es revisi el planejament urbanístic del poble, es prohibirà edificar en aquests espais per evitar riscos en cas de torrentada.
D’altra banda, el Govern ha anunciat que destinarà prop de 23 milions d’euros a rehabilitar els torrents i camins afectats per les inundacions. Fins ara, s’han gestionat 850 tones de residus.
Pel que fa als ajuts per danys en immobles i vehicles, l’executiu ha abonat quasi 8 milions i mig d’euros.
El govern ja ha tramitat el 91 per cent dels 1690 expedients oberts per ajuts extraordinaris.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet