Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els usuaris encara poden fer ús, amb tot, de les fonts situades als dos extrems de la cala
Un ampli entrant de mar obert ple de roquissars de baixa altura perfila els contorns de la platja de Punta Prima, que aquests dies es troba a vessar de banyistes. Usuaris que, en sortir, cerquen amb delit alguna de les tres fonts d’aigua que hi ha escampades arreu per rentar-se els peus de l’arena.
Els més habituals hauran notat, però, que algunes coses han canviat. La font situada a l’entrada de la platja es troba clausurada des d’avui. La decisió l’ha pres l’Ajuntament, el qual considera que, tot i ser un servei molt utilitzat, no es tracta d’una necessitat essencial.
Tot i haver-se clausurat una de les fonts, els usuaris encara poden fer ús de dues, als dos extrems de la platja. La majoria dels banyistes es mostren condescendents amb la mesura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital