Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Una vintena d'usuaris podran emprar les aigües terciàries de la depuradora del municipi per regar les seves finques i els seus cultius
A Sant LLuís es crearà la tercera comunitat de regants de l’illa. Una vintena d’usuaris podran emprar les aigües terciàries de la depuradora del municipi per regar les seves finques i els seus cultius. D’aquesta manera, s’evitarà malbaratar i abocar aigua a la mar i es reduirà la sobreexplotació de l’aqüífer.
Les finques d’Alcaufar Vell, Sa Cova o Binibèquer nou són les 3 possibles ubicacions on es construirà la bassa de regadiu de Sant Lluís. Estarà destinada al sector agrícola i aprofitarà les aigües terciàries de la depuradora per regar. Tendrà 150 mil metres cúbics i abastirà prop d’una vintena de regants.
El Govern i l’Ajuntament ho han explicat avui matí al sector, durant una reunió al consistori. A partir de gener es constituirà una nova comunitat de regants que, de moment, ja té 19 beneficiaris.
El cost total superarà els 4 milions d’euros. La Conselleria destinarà l’any que ve 2,6 milions per construir la primera fase de les infraestructures necessàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals