Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El PI ho ha demanat aquest dilluns als seus socis de govern per fer front al malestar que ha causat a veïns i comerciants
El desacord públic del regidor del PI, Llorenç Carretero, amb la decisió dels seus socis a l’Ajuntament de Sant Lluís de tancar cada dia al trànsit al carrer des Cós provocarà canvis en la mesura posada en marxa divendres passat.
Carretero ha demanat aquest dilluns matí als seus socis que es faci una consulta popular amb diverses alternatives perquè els ciutadans puguin debatre-ho i que, mentre, es tornin enrere els canvis circulatoris. El PSOE i Volem Sant Lluís valoraran la proposta al llarg dels propers dies.
El PI troba precipitada la mesura, que els mateixos comerciants no van conèixer fins quatre dies abans que es posàs en marxa. La seva idea és que, de moment, només es tanqui Es Cós els divendres migdia i fins al cap de setmana. Però, mentre el govern municipal en conjunt no es defineixi, segueixen endavant els canvis ja aplicats. És a dir, Es Cós es tanca cada migdia, i només els residents hi poden circular fins les 7 del capvespre.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys