Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Detecta deficiències en els terrenys propietat de la promotora Orfila SL
103
A Sant Lluís, l’Ajuntament paralitzarà el desenvolupament urbanístic del terrenys propietat d’Orfila SL, ara Nolda SL, durant un any. Aquesta és la proposta que l’equip de govern traslladarà al plenari d’avui capvespre i que si no hi ha cap sorpresa tirarà endavant. La promotora immobiliària ha iniciat els tràmits per a poder construir en els terrenys de Son Ganxo i Son Remei, però l’Ajuntament ha detectat algunes incongruències. D’una banda, les superfícies de les diferents parcel·les no quadren. El Pla Territorial Insular, les Normes Subsidiàries de Sant Lluís, el registre i el Cadastre ofereixen dades diferents.
D’altra banda, en les tasques prèvies al desenvolupament de la zona, s’ha detectat una cova natural inclosa al Catàleg de Patrimoni Històric Municipal, amb fragment de ceràmiques romanes i medievals a l’exterior de l’entorn immediat de la cova. La Llei de Patrimoni Històric de les Illes Balears obliga a elaborar un pla especial de protecció o un instrument urbanístic de protecció, que a hores d’ara no està fet.
Per tot plegat, el consistori planteja la suspensió de llicències durant un any o en el moment en què es resolguin aquestes deficiències.
Paral·lelament, l’Ajuntament ha notificat ja a l’empresa la reclamació de 3,9 milions d’euros per enriquiment il·lícit.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada