Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
'Minimachis en acció' vol conscienciar sobre comportaments que no s'identifiquen com a masclistes
La nova campanya de l’Ajuntament de Sant Lluís en favor de la igualtat vol conscienciar sobre aquelles petites frases, gestos o comportaments que estan tan arrelats en la societat que no es detecten com a actituds masclistes.
Dirigida als més joves, ‘Minimachis en acció’ empra l’estètica d’un popular videojoc per descriure algunes de les actituds masclistes més habituals. Per exemple, escoltar cançons amb lletres vexatòries per a les dones, ignorar les agressions observades en altres persones o controlar les companyes sentimentals; actituds que poden ser el germen d’accions més virulentes.
La campanya té el suport de l’Institut Balear de la Dona i pretén que tothom entengui que cadascú pot decidir si entra o no en aquests comportaments.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora