Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Volem Sant Lluís, en minoria, negocia amb els antics socis del PSOE i d'El Pi i confia arribar a un acord
La batlessa de Sant Lluís, Montse Morlà, en una imatge d'arxiu.
96Sant Lluís prorrogarà els pressupostos per al 2019 davant la impossibilitat de l’equip de govern -actualment en minoria- de comptar, avui, amb els avals necessaris per aprovar uns comptes nous. Les negociacions entre Volem Sant Lluís i els seus antics socis de PSOE i Pi continuen obertes, però l’entesa, ara per ara, s’albira llunyana.
La batlessa de Sant Lluís, Montse Morlà, signarà en els propers dies el decret de batlia per fer extensibles els comptes de 2018 per a l’any que ve. És la solució més pràctica mentre Volem negocia amb PSOE i PI, a qui fa uns mesos va fer fora del govern, els nous pressupostos. Sense els suports necessaris, Volem s’arrisca a afrontar una moció de confiança si no aconsegueix tirar endavant els comptes. Una moció que Morlà perdria. Amb tot, el regidor d’Urbanisme, Joan Pons, de Volem Sant Lluís, confia a poder assolir una entesa.
El Partit Socialista no descarta la possibilitat d’arribar a un acord, però hi posen condicions. Demanen augmentar la partida adreçada als serveis socials i a la cultura, la creació d’aparcaments dissuasius i que es negociï una millora de les freqüències del transport públic amb Maó.
El PI posa també les seves condicions: millores a Biniancolla i Alcalfar, un nou aparcament a l’entrada del poble, resoldre el problema del veïnat afectat per l’ampliació de l’Ajuntament i augmentar l’espai per al club de jubilats. Amb tot, són clars: no es refien de Volem.
Per a Volem, amb només 4 regidors, el suport dels dos regidors del PSOE i el del representant de PI, és imprescindible perquè Sant Lluís compti el 2019 amb un pressupost nou.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €