Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
L'equip de govern vol mantenir-ne la gratuïtat, encara que, a partir del gener, el transport públic pugui tornar a ser de pagament
A Sant Lluís s’acaba de reprendre el servei gratuït de taxi a demanda entre el nucli urbà i les urbanitzacions del municipi. Substitueix les línies d’autobús que no estan operatives en temporada baixa. Hi ha dotze punts de recollida repartits entre s’Algar, Alcaufar Punta Prima, Son Remei, Biniancolla, Cala Torret, Binibèquer Nou, Binibèquer Vell, Binissafúller i Cap d’en Font.
El servei funciona de dilluns a divendres amb horaris prèviament establerts. Per accedir-hi, s’ha de tenir targeta de transport i ser resident o treballar al municipi. Els usuaris han de reservar telefònicament almanco mitja hora abans de cada sortida, a través del 971 36 71 11 i el 971 48 22 22.
És la segona vegada que s’ofereix el taxi a demanda a Sant Lluís. En l’anterior, entre gener i abril, es van fer 668 serveis. Ara, l’equip de govern vol mantenir-ne la gratuïtat, encara que, finalment, s’hagi de tornar a pagar el bus a partir del gener.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Considerat el gran impulsor de la música a l'illa en aquest segle, va finar fa una setmana a causa d'una malaltia greu i inesperada
La Federació Balear de Caça col·labora, un any més, en la campanya d'erradicació de bosses
Molts indrets de les Balears s'hi han sumat