Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Acabat de redactar-ne el catàleg, els autors proposen adreçar-se a la Justícia per poder obrir-ne alguns
El catàleg municipal de camins de Sant Lluís determina que una seixantena són de titularitat municipal, mentre que ara mateix en onze casos la titularitat municipal és dubtosa. L’equip de treball del catàleg, entre ells el doctor en geologia i geografia Xisco Xavier Roig, insten el Consistori a continuar investigant sobre aquests dels que no està clara la propietat.
Les recomanacions del catàleg recullen la proposta de sol·licitar que alguns es declarin bé d’interès cultural (BIC) per les seves característiques o fins i tot fer feina en la línia que n’hi ha que poden suposar una oferta d’oci o recreació.
Entre els camins de titularitat dubtosa que recull el catàleg hi ha el camí vell d’Alcalfar, un antic eix que comunicava el nucli urbà amb la costa i que actualment té un tros tancat i fora de servei. Els redactors del catàleg reclamen mesures per declarar-lo bé d’interès cultural i accions legals davant la jurisdicció civil perquè es declari de titularitat pública a favor de l‘ajuntament de Sant Lluís i es procedeixi a obrir-lo.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061