Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Proposa mitja hora d'activitat física moderada a la setmana
La batlessa de Sant Lluís vol implantar la pràctica esportiva entre els funcionaris, mitja hora a la setmana i dintre de l’horari laboral. Montse Morlà, que n’ha tingut la idea, s’ha reunit aquest divendres amb dos gabinets especialitzats, que després de l’estiu proposaran el tipus d’exercici adeqüat per al personal. Però Morlà ha volgut deixar clar que es tracta sols d’establir una activitat física moderada en el lloc de feina, que espera que els treballadors municipals continuin fora de l’ajuntament, practicant esport en les seves hores lliures.
L’objectiu, diu, és combatre les baixes laborals. Però els seus socis no ho veuen clar, sobretot el PI. El PSOE ho respectarà, però només si la mesura és voluntària.
Mentre, els sindicats estan expectants i el poble en comença a fer-ne broma.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació