Amb un preu de més de 6.000 euros per metre quadrat, aquestes tres zones confirmen que Palma es troba entre els municipis espanyols més cars per adquirir una casa o un pis
Hi ha tres barriades de Palma on comprar un pis o una casa suposa desemborsar més de 6.000 euros per metre quadrat. Una d’elles és la de Sant Nicolau, al centre de la ciutat, amb un preu de més de 7.100 euros el metre quadrat; també La Llotja-Born, que té un preu de més de 6.800 euros, i Son Espanyolet, al districte de Ponent, amb un preu de més 6.700 euros.
Aquestes dades, facilitades pel portal immobiliari Fotocasa, torna a confirmar que Palma es troba entre els municipis espanyols més cars per comprar un habitatge. Un preu de mercat que s’aproxima al dels barris madrilenys Recoletos i la Castellana, i als dels barcelonins de l’Eixample i la Diagonal, que superen els 8.000 euros per metre quadrat.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto