El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
La festa de l'Institut d'Estudis Eivissencs inclou macarrons, herbes eivissenques, ball pagès, castells, foguerons, correfocs i molta música
A Eivissa se celebra la revetla de Sant Joan a tots els municipis, però destaca la que organitza l’Institut d’Estudis Eivissencs, que enguany ha escollit Sant Rafel per donar la benvinguda a l’estiu.
És la cinquanta-cinquena edició de la Festa de Sant Joan de l’Institut d’Estudis Eivissencs i coincideix amb el quarantè aniversari de l’Associació de Vesins de Sant Rafel.
Per a la revetla, la parròquia portmanyina gaudeix d’un ampli programa d’activitats. S’iniciava amb un taller infantil de pintura, un per a adults d’herbes eivissenques i un concurs dels tradicionals macarrons de Sant Joan.
Després, estaven previstes les actuacions de la Colla Castellera Boixos i Boixes d’Eivissa i de la Colla Ball Pagès de Sant Rafel, que donarien pas a l’entrega del premi Cançó de Sant Joan, que enguany s’ha adjudicat el grup Arma Sonora.
La lectura del manifest encararia la recta final de la vetlada, animada musicalment per Juanjele i Ses Sopris. El punt culminat havia d’arribar poc abans de mitjanit, amb l’encesa dels foguerons i el correfoc des Mals Esperits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal