Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Un dia per compartir experiències i retre homenatge a la patrona dels músics
Darrers assajos, alguna xerradeta i, sobretot, nirvis. Però, finalment comença el concert. Entre d’altres, en Martí ha estat l’encarregat de començar la sorpresa de l’horabaixa. La banda de música de Son Rapinya ha estrenat una peça inèdita.
El Conservatori de Mallorca ha acollit la Trobada de Bandes de Música de Palma. Se n’hi han ajuntat quatre de diferents barriades de Ciutat: Son Ferriol, l’Almudaina, Son Rapinya i Camp Redó. Un escenari perfecte per retre homenatge a Santa Cecília, patrona dels músics, però sobretot per compartir experiències.
Un dia en què la música, de qualsevol estil, n’ha estat la protagonista. La banda del Camp Redó, per exemple, ha optat per obrir l’espectacle amb un pas doble.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar