Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Un dia per compartir experiències i retre homenatge a la patrona dels músics
Darrers assajos, alguna xerradeta i, sobretot, nirvis. Però, finalment comença el concert. Entre d’altres, en Martí ha estat l’encarregat de començar la sorpresa de l’horabaixa. La banda de música de Son Rapinya ha estrenat una peça inèdita.
El Conservatori de Mallorca ha acollit la Trobada de Bandes de Música de Palma. Se n’hi han ajuntat quatre de diferents barriades de Ciutat: Son Ferriol, l’Almudaina, Son Rapinya i Camp Redó. Un escenari perfecte per retre homenatge a Santa Cecília, patrona dels músics, però sobretot per compartir experiències.
Un dia en què la música, de qualsevol estil, n’ha estat la protagonista. La banda del Camp Redó, per exemple, ha optat per obrir l’espectacle amb un pas doble.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja