Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
L'objectiu és reunir 300 euros per donar-los a la ONG Poble Solidari
Santa Eugènia arranca l’any 2023 amb un bingo solidari. L’objectiu és reunir 300 euros per donar-los al banc d’aliments del poble. La il·lusió, la sort i, en especial, les ganes de cantar “bingo” s’han vist reflectides als ulls dels veïns de Santa Eugènia.
Mentre alguns participants cerquen la sort a través d’amulets, d’altres cerquen el seu número preferit. Tot i que no tots tenen la sort de na Joana, tenen clar que l’important no és guanyar.
La solidaritat dels veïns de Santa Eugènia els acompanya en cada partida al bingo solidari, a favor de la ONG Poble Solidari.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"