Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Falta que ho faci Vila, el municipi que compta amb més superfície de l'aiguamoll
La Vila del Riu ja ha donat el vist i plau a la protecció de Ses Feixes, però encara falta que ho faci el d’Eivissa perquè definitivament quedi protegit l’aiguamoll. Diferents canvis en l’ordenament jurídic balear han estat la justificació que donen els dos ajuntaments que comparteixen la zona humida per a l’endarreriment de l’aprovació del Pla especial de protecció de ses Feixes. A Santa Eulària s’ha aprovat avui per unanimitat de tots el grups. Això sí, des de l’oposició han criticat que aquest pla no fos una prioritat per a l’equip de Govern.
Al ple de la Vila del Riu, en un debat de responsabilitats, l’equip de Govern del PP ha assenyalat l’Ajuntament de Vila i ha lamentat les crítiques rebudes durant el procés de tres anys per aprovar la protecció de Ses Feixes.
Entre d’altres inversions previstes amb el Pla Especial de Protecció de Ses Feixes hi ha un centre d’interpretació, el sanejament dels canals, la restauració d’elements etnològics i la canalització dels efluents perquè arribi aigua de la depuradora, per una xifra superior al milió d’euros.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció