Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Balladors locals han encapçalat la comitiva d'entrada al Puig de Missa, on s'ha fet una litúrgia adaptada a les mesures anticovid
Aquest diumenge s’ha celebrat un dels actes tradicionals de les Festes de Maig de Santa Eulària des Riu, la missa solemne. Balladors locals han estat els encarregats d’obrir la comitiva d’entrada al Puig de Missa, on s’ha fet una litúrgia adaptada a les mesures anticovid.
Un dia de festa, però, que no atura. Per avui horabaixa hi ha previstes diverses actuacions musicals al centre del poble. Ja a les 5, el Teatre Espanya acollirà l’actuació ‘Días de nocilla y magia’, i fins a les 8 del vespre es podrà visitar l’exposició de ‘Flors i Plantes’ al Palau de Congressos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya