Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'expedient obert està en tràmit i el negoci segueix obert perquè no hi ha risc manifest per a les persones, segons l'Ajuntament
L’Ajuntament de Santa Eulària tramita un nou expedient de sanció contra la cafeteria i terrassa Ve Café que hi ha aferrada al nou hotel Marriott, perquè no té llicència d’activitat.
La multa, contra la qual es podria recórrer, està ara mateix en fase d’instrucció, segons han confirmat fonts municipals aquest dimecres. La llei d’activitats permet que, de moment, el negoci continuï obert, ja que només es pot adoptar una mesura com el tancament immediat si s’aprecia que hi ha risc manifest per a les persones.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya