110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'espai té capacitat per cinc persones, ampliable a set, amb menjador i dutxa
Santa Eulària ha obert el passat diumenge el seu pavelló esportiu amb cinc llits, encara que no va ser fins aquest dimecres quan quatre persones varen fer servir el servei de menjar i dutxa. És el mateix espai que l’Ajuntament utilitza durant les onades fred. Per garantir les distàncies de seguretat i minimitzar la possibilitat de contagis, s’han instal·lat cinc i no deu llits, segons ha informat el consistori. Encara que si fos necessari, l’espai es podria ampliar amb dos llits més i romandrà obert les 24 hores del dia. De moment, només dos persones varen passar aquest dimecres la nit.
Pel que fa al Consell d’Eivissa, la màxima institució insular va anunciar que habilitaria un espai al poliesportiu Blancadona per a la gent sense sostre, encara que finalment serà una empresa privada la que es farà càrrec de la gestió de l’alberg. És un espai amb capacitat per a 30 llits, ampliables a 50 i amb servei de menjar, bany i dutxa.
La regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament d’Eivissa ja ha traslladat 42 llits, 50 matalassos, 50 mantes, edredons, llençols, coixins i tauletes de nit. Respecte a l’alberg municipal, actualment hi habiten 20 persones i 10 més es troben en pisos d’acollida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores