Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es pretén potenciar els esports minoritaris entre la joventut del municipi
Fomentar l’esport entre els més petits és el que pretén la fira que acaba d’obrir portes a Santa Eulària des Riu. És la primera edició que organitza l’Ajuntament i ofereix als al·lots la pràctica de fins a una vintena d’esports diferents.
Aquesta iniciativa té la col·laboració de 26 clubs esportius que hi ha inscrits al municipi i representen les 18 modalitats físiques que van des de l’esport de contacte: judo, kick boxing o karate, fins a esports aquàtics com natació o vela lleugera. Aquesta fira pretén, a més, potenciar els esports minoritaris, permetent als clubs tenir una primera presa de contacte amb els al·lots.
Aquesta fira, que va adreçada als 2.400 estudiants de primària del municipi, estarà en marxa fins divendres a les pistes esportives.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes