Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'avaria al transformador incendiat s'ha reparat de matinada
Santa Maria recobra aquest dijous la normalitat després de la tempesta que va deixar una part del poble sense subministrament elèctric. L’avaria, originada per un incendi a un transformador, va durar prop de 24 hores i s’ha solucionat aquesta matinada.
La pana ha provocat perjudicis en nombrosos negocis. Alguns han perdut un dia de feina i d’altres han patit desperfectes materials, com ara problemes a la instal·lació elèctrica o a les cambres frigorífiques.
L’Associació de Comerciants del municipi no ha quantificat encara les pèrdues perquè, segons asseguren, depenen de cada tipus de negoci. Han agraït però l’esforç dels tècnics d’Endesa que aquesta matinada han aconseguit reparar l’avaria.
El transformador elèctric que originà la pana està soterrat i es va avariar per un curtcircuit derivat de la tempesta. Aquest dijous la zona encara estava barrada en espera que s’acabin les feines de reparació.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca