Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Segons l'Ajuntament de Calvià, hi participaren 3.000 persones i 21 colles
Santa Ponça va reviure aquest dissabte la recreació del Desembarcament de Jaume I. Segons l’Ajuntament de Calvià, hi participaren 3.000 persones i 21 colles entre moros i cristians.
Eren les 18.00 hores quan les tropes del rei en Jaume desembarcaren al monument de la Creu de la Conquesta. L’exèrcit musulmà d’Abu-Yahya els esperaven a terra, preparats per defensar la seva bandera. Eren 3.000 persones de 21 colles diferents i participaren en la recreació de la batalla entre moros i cristians de Santa Ponça. Una tradició molt esperada entre els participants.
Després de desfilar pels carrers de Santa Ponça i acompanyats de la música i els gegants, les tropes dels moros i cristians es tornaren a trobar en una segona batalla, molt més feroç, al Caló d’en Pellicer. Tothom venia preparat per la lluita, que es va saldar amb tres batalles. La més èpica: la batalla final a la Platja de Santa Ponça.
794 anys després, “moros i cristians” s’han tornat a trobar a Santa Ponça per reviure una de les fites més importants de la història balear.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"