Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Alaró ha optat per estendre la superfície del poble on es fa el mercat i prioritzaer els llocs d'alimentació
Entre les noves restriccions decidides pel Govern balear es troben les limitacions als mercats municipals, que només poden tenir el 50 per cent de les paradetes. Entra en vigor dilluns, però a Santanyí ja s’han avançat.
Ajuntament santanyiner va comunicar ahir mateix als placers el canvi de normativa, i va agafar tothom a contrapeu. El sistema rotatiu ha estat la millor manera que ha trobat l’Ajuntament per no haver d’estendre el mercat per tot el poble.
De manera paral·lela, Sefi també controla que tothom respecti les mesures de seguretat i de capacitat dins el mercat. En general, les mesures s’accepten amb resignació. La mesura s’aplicarà fins a nova ordre els dos dies que hi ha mercat a Santanyí, dissabtes i dimecres.
Avui també hi ha hagut mercat a Alaró. Aquí les noves mesures no han suposat grans canvis, perquè l’ajuntament ja havia limitat les parades des de fa setmanes. S’han prioritzat els llocs d’alimentació, que estan satisfets amb la mesura, però diuen que han baixat molt les vendes. Tot i que al mercat d’Alaró habitualment no hi va tanta gent de fora poble com a d’altres de més grossos, aquí també han notat el descens de turistes.
Alguns mercats ja apliquen les restriccions que han de començar dilluns
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari