Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Està previst que l'Espai Plesi quedi obert al públic el març de l'any que ve
Gairebé des que va arribar a Santanyí ara fa 20 anys, Fabrizzio Plesi va posar l’ull a l’Abeurador… Un espai que ara es convertirà en un centre d’interpretació d’arts audiovisuals que durà el seu nom, l’Espai Plessi.
Avui ens mostra en primícia una maqueta de l’obra que realitzarà expressament per a l’ocasió. Seran sis escultures com aquesta d’una alçada de 4 metres cadascuna on la pedra de Santanyí ballarà amb les noves tecnologies.
A més de difondre la trajectòria d’un dels artistes audiovisuals més influents d’Europa, aquest centre servirà com a plataforma per fomentar la difusió, exhibició i estudi del món de les arts audiovisuals.
Està previst que l’Espai Plesi quedi obert al públic el març de l’any que ve. Mentrestant Plesi prepara ja una exposició que inaugurarà el proper mes de juny a Moscou, coincidint amb el mundial de Futbol.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703