Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Al Migjorn de Mallorca han plogut fins a 150 litres per metre quadrat
Entre 100 i 150 litres per metre quadrat acumula avui el Migjorn de Mallorca. Les tempestes han provocat inundacions al municipi de Santanyí i s’han tallat diverses carreteres. El poble ha quedat incomunicat durant unes hores i emergències ha muntat un centre de coordinació per gestionar les incidències. Els centres educatius del municipi han recomanat no dur els infants a classe per les inundacions.
Les plogudes també han deixat inundacions al nord de Mallorca. A Can Picafort s’ha acumulat molta d’aigua damunt les carreteres i la rotonda de l’entrada. La Policia Local ha hagut de tallar el trànsit de la Gran Via Colon perquè s’hi ha acumulat més de mig metre d’aigua.
També ha plogut molt en poc temps a Llubí. El clavegueram no ha donat a l’abast i s’han negat els soterranis de tres domicilis i un supermercat.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"