Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els hotelers esperen que sigui un èxit i faci pujar les reserves, que ara mateix no pugen del 40 per cent per la resta d'estiu
Cala d’Or s’incorpora a la prova pilot del govern balear i a partir del 20 de juny rebrà turistes amb el seu hotel Robinson Cala Serena. La notícia va agafar per sorpresa tant a l’Ajuntament de Felanitx com a l’associació d’hotelers, i va ser notificada ahir horabaixa.
L’hotel Robinson acollirá devers 250 clients, que seran els que provaran tots els protocols sanitaris i de seguretat que el recinte té a punt. Ha de ser, segons asseguren els seus dirigents i també la resta de representants del sector turístic de Felanitx, una prova que demostri que el municipi és segur, i que està preparat per acollir a partir del juliol a la resta de turistes.
Segons l’associació hotelera de Felanitx, de moment tenen previst que obri un 3o o com a molt un 40 per cent de la planta hotelera, que acull 14.000 llits. Esperen que la prova pilot sigui un èxit per augmentar aquesta xifra i surar la temporada.
47 vols amb turistes alemanys arribaran a les Balears entre el 15 i el 30 de juny amb la prova pilot del Govern balear
Hotelers i restauradors de Pollença no obrin a l’espera que es reactivi el mercat britànic a final de juliol
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears