Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La gestió de l'aigua la fan 9 empreses diferents i s'abasteixen de pous propis
Cada nucli de població de Santanyí s’abasteix amb aigua de pous propis, però no tota és potable. Es Llombards, Cala d’Or i part de Santanyí són els nuclis on la qualitat de l’aigua és pitjor. Els veïnats no la poden fer servir ni per cuinar.
En el nucli des Llombards ja s’ha instal·lat una canonada per connectar l’aigua potable des de Santanyí, però el servei no funcionarà fins que es construeixi un dipòsit de distribució.
Interconnectar les xarxes dels 13 nuclis permetria barrejar les diferents qualitats de l’aigua, però, segons els tècnics municipals, la solució ha d’anar més enllà. S’ha de fer arribar aigua externa, bé sigui de dessalinitzadora o bé d’una planta potabilitzadora.
Precisament, l’Ajuntament de Santanyí ja s’ha posat en contacte amb els pobles veïnats de Campos i ses Salines per tirar endavant un projecte comú i construir una dessalinitzadora, ja han encarregat un estudi de viabilitat per iniciar el projecte, però saben que no serà un projecte a curt termini.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"