Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

L'OBIA sosté que cal esperar la investigació per saber si hi ha més casos
La junta de portaveus del Parlament ha decidit per unanimitat que la consellera Fina Santiago comparegui per tal de donar comptes de les actuacions arran de la presumpta xarxa d’abusos de menors tutelats. Santiago insisteix que s’ha de posar l’atenció en els abusadors.
Posar el focus en els culpables i no en les víctimes. És el que ha reivindicat la consellera d’Afers Socials. A més ha defensat que hi compareixerà, de la mateixa manera que ho ha fet sempre que li ho han demanat.
Sobre la possibilitat que apareguin més casos d’explotació de menors, l’Oficina de la Infància i l’Adolescència no ho descarta, però sosté que cal esperar.
L’Associació de Persones Extutelades, per la seva banda, rebutja un increment de protocols i mesures de seguretat que puguin coartar la llibertat de les menors.
A més, traslladen també que, malgrat que cal millorar la situació actual, no veuen de manera negativa l’actuació de l’IMAS i tampoc la del govern balear.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada