Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Així ho ha afirmat a Palma, on ha donat una lliçó magistral
Les Balears passen per un bon moment artístic i creatiu i, de fet, són una gran font exportadora de talent. Així ho creu el guardonat director de teatre i director del Centre Dramàtic Nacional, Alfredo Sanzol, qui, aquest diumenge, ha impartit una lliçó magistral a Palma.
El teatre pot ser un oasi per un món cada vegada més frenètic i amb més impactes comunicatius. Sanzol, que ha vengut a Palma a fer la xerrada, en el marc del Festival de la Paraula, assegura que les Balears segueixen la tendència actual de la dramatúrgia nacional. Un dels temes que ha explicat a la quinzena d’artistes i creatius que han assistit a la conversa sobre teatre és la necessitat del joc com a activador de la creativitat.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals