El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Així ho ha afirmat a Palma, on ha donat una lliçó magistral
Les Balears passen per un bon moment artístic i creatiu i, de fet, són una gran font exportadora de talent. Així ho creu el guardonat director de teatre i director del Centre Dramàtic Nacional, Alfredo Sanzol, qui, aquest diumenge, ha impartit una lliçó magistral a Palma.
El teatre pot ser un oasi per un món cada vegada més frenètic i amb més impactes comunicatius. Sanzol, que ha vengut a Palma a fer la xerrada, en el marc del Festival de la Paraula, assegura que les Balears segueixen la tendència actual de la dramatúrgia nacional. Un dels temes que ha explicat a la quinzena d’artistes i creatius que han assistit a la conversa sobre teatre és la necessitat del joc com a activador de la creativitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles