Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els billets que més es falsifiquen són els de 20 i els de 50 euros
Podríeu distingir quins d’aquests billets són falsos i quins són vertaders? Per saber-ho, la Policia aconsella utilitzar tres regles: tocar, mirar i girar. A banda de sentir el renou que fa el paper dels billets originals podem fixar-nos en els diferents hologrames.
Els billets que més es falsifiquen són els de 20 i els de 50 euros. N’hi ha de més qualitat i de menys, però habitualment es fabriquen al nord d’Itàlia i a Bulgària, on es troben alguns dels millors impressors d’Europa. Els billets de 10 euros, però, solen ser casolans, com aquest, que té la banda hologràfica pintada amb rotulador. De moment, mai no s’han pogut falsificar els nous billets de 20.
En cas de rebre un billet fals, podem comparar-lo amb un altre d’autèntic. Examinar-ne les bandes hologràfiques, les transparències i el tacte. En cap cas no podem utilitzar-los.
Això sí, ni el banc ni la Policia ens retornaran els doblers.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora