Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Arranca la nova campanya de reciclatge "Separar ens uneix"
La Conselleria de Medi Ambient, amb la col·laboració d’empreses de reciclatge, ha posat en marxa una nova campanya de conscienciació que ja podeu veure a partir d’avui a través d’aquesta casa. El lema: Separar ens uneix.
Feia 17 anys que no es duia a terme una campanya d’aquestes característiques, que arribarà a cinemes, xarxes socials i mitjans de comunicació. Per això, en aquesta campanya col·labora el conegut actor Toni Gomila qui farà de fil conductor de les històries.
A través de la pàgina web separarensuneix.net els usuaris poden aprendre de manera didàctica a separar correctament i a conèixer a fons aquest compromís ambiental.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes