Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El Consell de Govern aprova també una inversió de 2,4 milions d'euros per fomentar la mobilitat sostenible
La portaveu de l’executiu autonòmic, Pilar Costa, ha valorat positivament l’anunci del Ministeri d’Hisenda, en la compareixença setmanal posterior al Consell de Govern. Costa ha assegurat que qualsevol iniciativa que suposi rompre les regles d’estabilitat imposades pel Govern Central, permetrà a les entitats locals diposar de capacitat financera.
Acords de Govern
A banda d’això, el Consell de Govern ha aprovat dos acords en materia sanitària. En primer lloc, s’ha autoritzat al Servei de Salut la contractació de subministrament de material sanitari per valor de 28,5 milions d’euros. També s’ha aprovat una despesa de 6,9 milions per pagar el 100% del complement de carrera profesional, en compliment de dues sentències judicials que equiparen el personal sanitari fixe amb el temporal, en aquest sentit.
D’altra banda, a proposta de la Conselleria de Transició Energètica, el Govern destinarà 2,4 milions d’euros a fomentar la mobilitat sostenible. Entre les mesures, s’inclouen ajudes de fins a 5.500 euros per a la compra de vehicles sense emissions.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja