Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Des de l'empresa explotadora de la terminal reoberta asseguren que si la demanda és més alta del que tenen previst es posaran més autobusos.
A la Ciutat d’Eivissa fa més de 15 dies que l’estació d’autobusos del Cetis està en funcionament. Encara hi ha una mica de confusió entre els passatgers, que a poc a poc es van adaptant als nous canvis.
Un equip d’IB3 Notícies ha acompanyat els usuaris en la mitja hora de trajecte que hi ha entre Sant Antoni i l’estació del Cetis a Vila. Els usuaris d’aquest trajecte estan molt satisfets amb la nova parada de Can Misses, però es queixen de la falta d’informació i creuen que hi ha una mica de saturació.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca