Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Dos terços dels establiments ja estan oberts
Satisfacció pels bons resultats als bars, restaurants i cafeteries d’Eivissa aquesta Setmana Santa. Sobretot han treballat amb turisme nacional. La majoria dels establiments ja estan oberts.
En alguns restaurants de Sant Antoni, com Es Nàutic, asseguren que aquesta Setmana Santa han facturat un 10% més que l’any passat. “La gent tenia ganes de sortir després d’un hivern amb tantes tempestes”, explica un dels cambrers, Juan Luis Carrión.
Els esdeveniments esportius també han atret visitants. PIMEEF Restauració assegura que els resultats han estat millors als nuclis de població principals de l’illa. Dos terços dels més d’un miler d’establiments que hi ha a Eivissa ja estan en funcionament i la resta obriran durant aquest mes.
Esperen no haver d’apujar preus pel context internacional i creuen que serà una temporada molt similar a la de l’any passat, també perquè, diuen, a l’illa ja no es pot créixer més en quantitat, encara que sí en qualitat.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears