El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Dos milions d'euros de l'impost turístic es destinaran a lluitar contra el bacteri
La Unió Europea ha votat a favor de la contenció en lloc de l’erradicació. Una feina per la qual s’havia optat des de la Conselleria d’Agricultura. Un pic que es va conèixer que la infecció s’havia estès, la erradicació ja no era viable. D’aquesta decisió europea se’n beneficiarà també l’illa de Còrsega, que comparteix problemàtica. A Eivissa, la ‘Xylella fastidiosa‘ ha afectat més a la vinya; a Mallorca es calcula que el 80% de l’ametllerar està infectat pel bacteri.
El secretari general d’Unió de Pagesos, Biel Torrens, es mostra satisfet de la decisió d’Europa però demanen a l’Administració que es comenci ja a recuperar l’arbrat.
El conseller d’Agricultura, Vicenç Vidal, recorda que més de 2.000.000 d’euros recaptats per l’impost turístic es destinaran a lluitar contra la Xylella i a la replantació d’arbres.
El pla de contenció aprovat per Brussel·les lliurarà a les Illes Balears de la tala de 1.500 hectàries de camp afectat.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies