Miquel Roldán, mestre condemnat per assetjament, s’incorpora al CEIP Son Pizà de Palma
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
El Govern ha aprovat el repartiment de fons europeus destinats a la modernització del turisme espanyol
138
El Consell de Govern ha aprovat la transferència de 13,05 milions d’euros al Consell de Mallorca, 2,99 a la Mancomunitat del Pla, 2,01 al Consell d’Eivissa i 2 més al de Formentera a compte del pla estatal de Sostenibilitat Turística en Destinacions finançat amb fons europeus Next Generation. Això és “transició verda i digital i millora de la competitivitat”, d’acord amb la nota de premsa de la Conselleria de Turisme.
Els beneficiaris d’aquests plans són les entitats locals i el finançament es reparteix entre l’Estat (l’aportació del qual pot arribar fins al 40 % del total del projecte), les comunitats autònomes i les administracions locals. Per fer el repartiment s’aplica un criteri de cohesió territorial que suposa que el 62% de la partida de 2021 és per a Mallorca, l’única illa amb municipis que no tenen litoral marítim i on el turisme té molt menor pes en les seves economies i està molt més enfocat en la desestacionalització.
Quines actuacions es contemplen?
D’acord amb el document Pla territorial de sostenibilitat turística en destinacions que l’Agència d’Estratègia de les Illes Balears (AETIB) va publicar el desembre de l’any passat, es contemplen diferents actuacions arreu de les illes. Així, en el cas de Mallorca, i entre d’altres, es reconeix l’interés sostenible de la renaturalització de la Platja de Palma, la millora del passeig marítim de Magaluf i la primera línia de Cala Millor, la recuperació de l’Estany des Port d’Alcúdia i el senderisme al Pla. Pel que fa a Eivissa, es vol apostar per actuacions sense especificar a Sant Josep, Sant Antoni de Portmany i a Vila (Museu de la Mar i de la Pesca).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa