Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El sindicat d'infermeria demana a Salut que els alleugereixi de triatges i vacunació per poder reprendre la tasca assistencial
148
A les portes de Cap d’Any, el representant del sindicat d’infermeria SATSE a l’Atenció Primària de les Illes, Paulino Vico, reconeix que els centres de salut no donen a l’abast. En una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio, Vico ha assegurat que el problema no és de reforç de personal, sinó de volum de feina. “La setmana passada la situació es va disparar. Als centres de salut no ens aturam, amb antígens, triatge, vacunació, a més de la demanda diària, l’atenció als malalts crònics i les urgències. És caòtic. Som centres COVID, no feim res més, ni tasques de prevenció ni de seguiment.”
Amb aquest panorama i enmig de la sisena onada marcada per la variant Òmicron, molt més contagiosa, el representant dels infermers a Atenció Primària ha demanat al Govern que reobri el més aviat possible, com ja ha anunciat, els centres de vacunació massiva de Palma, Inca i Manacor, per alleugerir els centres de salut i poder reprendre la tasca assistencial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera