Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els professionals d'infermeria asseguren que el ministre Cristóbal Montoro els ha ofert un increment d'un 8 per cent en tres anys, però el sindicat reclama un 9 per cent.
14.000 infermers de les Illes, funcionaris de plantilla estable, han exigit al Govern central que saldi el deute amb el col·lectiu en relació amb la pèrdua de poder adquisitiu durant la crisi. Han afirmt que, des que el 2010 van rebre la primera gran retallada per part de l’executiu central, de fins al 7 per cent en el conjunt de les retribucions pels infermers, han perdut en alguns casos fins al 30 per cent de la nòmina. SATSE ha assegurat que el ministre Cristóbal Montoro els ha ofert un increment d’un 8 per cent en tres anys, però el sindicat reclama un 9 per cent, per tal de recuperar els salaris d’abans de la crisi econòmica. El sindicat ha explicat que de la nòmina que perceben, el salari base, el complement de destinació i els triennis venen marcats per la normativa bàsica estatal que el Govern central reflecteix en la llei de pressupostos. Un funcionari de la Categoria A2 té, a hores d’ara, unes retribucions bàsiques en brut de 1.300 o 1.400 euros mensuals.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre