Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
En els darrers dies han col·locat 15 llits extres i ara n'hi han posat més en previsió de la possible arribada de més menors
Saturació al centre de menors Pare Morey d’Eivissa. La gran quantitat de barques amb migrants arribades els darrers dies estan posant al límit la institució. El centre, situat a sa Coma, té 40 llits i, actualment, hi ha més de 50 joves. Aquesta institució acull al·lots d’entre 12 i 17 anys. En els darrers dies han col·locat 15 llits extres, i ara n’han posat més, en previsió de la possible arribada de més menors en els pròxims dies.
Divendres passat, la Guàrdia Civil va rescatar a Formentera 15 persones que havien arribat a bord d’una embarcació, tots ells d’origen magrebí. A aquests migrants, s’hi han d’afegir els arribats dimecres passat: 141 persones, de les quals 49 arribaven a Formentera i 13, a Eivissa; la resta, a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca