Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
En els darrers dies han col·locat 15 llits extres i ara n'hi han posat més en previsió de la possible arribada de més menors
Saturació al centre de menors Pare Morey d’Eivissa. La gran quantitat de barques amb migrants arribades els darrers dies estan posant al límit la institució. El centre, situat a sa Coma, té 40 llits i, actualment, hi ha més de 50 joves. Aquesta institució acull al·lots d’entre 12 i 17 anys. En els darrers dies han col·locat 15 llits extres, i ara n’han posat més, en previsió de la possible arribada de més menors en els pròxims dies.
Divendres passat, la Guàrdia Civil va rescatar a Formentera 15 persones que havien arribat a bord d’una embarcació, tots ells d’origen magrebí. A aquests migrants, s’hi han d’afegir els arribats dimecres passat: 141 persones, de les quals 49 arribaven a Formentera i 13, a Eivissa; la resta, a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural