Maó fins i tot té una geganta de s'Àvia Corema i cada dissabte llevar-li un peu es converteix en una festa
S’Àvia Corema ja penja en moltes cases de Menorca, amb els set peus que perdrà a mesura que passin les setmanes de la Quaresma fins a Pasqua. És una figura recurrent a la Mediterrània, a Mallorca per exemple hi ha la Jaia Serrada o Jaia Corema. S’Àvia Corema menorquina es representa amb uns atributs molt característics. Temps enrere aquesta vella era malgarbada, geperuda i amb cara de malhumorada… però amb els anys s’ha transformat en una figura més simpàtica i afable.
Maó fins i tot té una geganta de s’Àvia Corema i cada dissabte llevar-li un peu es converteix en una festa per als més petits, fet que contribueix a mantenir viva una tradició.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia