Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Un seminari que es vol incloure en els circuits de recessos espirituals cristians
A una illa d’Eivissa en plena ebullició de turistes, platges i festa, hi trobam també opcions ben diferents: el primer seminari de meditació per a joves, que ha tengut lloc aquesta setmana a la Casa d’Espiritualitat des Cubells. Organitzat pel Bisbat i el Centre Internacional Teresià Sanjoanista-Universitat de la Mística, hi participen una quinzena de joves d’aquí i de països com la Xina, Colòmbia, el Perú o França.
La figura i el llegat del Pare Francisco Palau, el beat que va passar un temps dedicat a la meditació a una cova des Vedrà, és un dels punts clau d’aquestes jornades. La seva figura inspira els participants d’aquest seminari en què la meditació, els passejos, les xerrades, tot des d’una perspectiva cristiana, en són els protagonistes. I l’escenari de l’illa d’Eivissa és part fonamental de les activitats.
Els participants conviuen a la comunitat de les carmelites missioneres i destaquen les bondats d’Eivissa com un lloc especial per gaudir de la natura i la contemplació. Alguns inclús han descobert la fe cristiana fa poc i han elegit aquest taller per introduir-se més en la religió.
La intenció dels organitzadors és continuar amb aquest seminari en anys vinents, i introduir-lo en els circuits de recessos espirituals cristians destinats als joves.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals