Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Més de 160 persones han participat en les beneïdetes
Pagesos, dimonis, capellà i escolanets. Les beneïdetes organitzades per l’escoleta d’infants de Muro han volgut ser una rèplica de les beneïdes tradicionals del poble.
Segons la directora de l’escola d’infants de Muro l’objectiu és ensenyar de ben petits les arrels culturals i populars de les tradicions del poble, a més de preparar els infants per evitar que tinguin por dels dimonis. Ja fa dos anys que es prepara aquest projecte ajornat per la pandèmia, on participen tres escoles del poble.
Aquest dissabte s’ha estrenat amb èxit de participació amb més de 160 persones entre infants i famílies. A més, també hi col·laborava la banda de música del poble i la colla de dimonis de Muro entre altres associacions. Les famílies n’estaven ben contentes i els infants també. Molts d’ells els agradaria repetir experiència de cara a l’any que ve.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €