Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Una quarta part de les empreses del sector ha facturat més
L’enquesta de setembre de PIME Menorca indica que, en general, ha estat un bon mes per a les empreses turístiques de l’illa. Amb relació al mateix mes de l’any passat, un 23% de les empreses han augmentat la facturació i un 32% l’han igualada.
Al sector de l’allotjament, l’ocupació ha estat fins i tot superior que el juliol i l’agost. A la restauració, els clients han incrementat el tiquet mitjà, aquest setembre, en relació amb altres mesos de la temporada. L’enquesta detecta que el poder adquisitiu dels clients i la capacitat de despesa ha estat major el setembre i això ha afavorit l’activitat comercial.
Per contra, hi ha dos sectors que no han tingut un bon mes de setembre. El de lloguer de vehicles, per la competència de les grans multinacionals, i el del turisme nàutic, pel mal temps que ha fet. Gairebé el 70% d’aquestes empreses ha empitjorat els resultats respecte del setembre de l’any passat.
Els empresaris veuen amb preocupació la reducció de visitants nacionals però, en canvi, el visitant estranger va en augment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural