Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Turull, Forcadell, Rull, Romeva i Bassa passen la primera nit a presó
Jornada intensa de reivindicacions polítiques avui al Parlament de Catalunya, un pic que ha estat impossible una hipotètica investidura de Jordi Turull com a president. Hi ha hagut una declaració institucional pels drets civils i polítics, llegida pel president de la institució, Roger Torrent. S’han viscut moments d’emoció, com també ha passat al ple que, finalment, s’ha suspès davant l’absència del presidenciable empresonat. Emoció i tensió. Els partits constitucionalistes han acusat Torrent de fer un discurs partidista, fins al punt que el PP ha abandonat l’hemicicle. Els comuns i els independentistes han carregat contra l’Estat.
I les novetats judicials tampoc donen treva a l’actualitat catalana. Avui dematí, l’advocat de l’expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha confirmat que el polític es presentarà davant les autoritats finlandeses que ja han rebut l’ordre de detenció internacional reactivada ahir pel jutge Pablo LLarena. L’expresidenta del Parlament català i 4 exconsellers han passat avui la primera nit a la presó.
Entraven a Alcalà Meco Carme Forcadell i Dolors Bassa, i amb furgons ingressaven a la presó d’Estremera Jordi Turull, Raül Romeva i Josep Rull. Ahir divendres, era el dia d’impàs entre la primera i la segona votació per a la investidura de Jordi Turull com a president.
Les previsions parlamentàries, però, es van truncar quan el jutge Pablo Llarena va dictar presó incondicional comunicada i sense fiança per al candidat a president i els altres 4 polítics catalans que comparegueren al Suprem. El jutge esgrimeix que hi ha un greu risc de fugida i reiteració delictiva. A la foto del migdia, entrant a l’Alt Tribunal, faltava Marta Rovira, que a primera hora del dematí va anunciar via carta que partia a l’exili. A tots els processen per un delicte de rebel·lió que els podria suposar, un pic jutjats, una condemna d’entre 15 i 25 anys de presó.
Quan es va publicitar la decisió judicial, la indignació va omplir els carrers de les principals ciutats catalanes. ANC i Òmnium varen convocar la gent a concentrar-se a la Plaça Catalunya. Després de llegir el manifest, els manifestants anaren cap a la Delegació del Govern, on es produïren moments de gran tensió amb els agents de seguretat.
A Mallorca també hi va haver una protesta espontània a la plaça de Cort de Ciutat.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi