Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El bisbe ha insistit que en 20 segles del martiri del patró de Palma, la història es repeteix i "s'assisteix al mateix espectacle de persecució, amb noves formes més sofisticades i enganyoses"
El bisbe de Mallorca ha demanat respecte a la figura de Sant Sebastià i ha criticat que se n’hagi fet befa.
Taltavull ha insistit que en 20 segles després del martiri de Sant Sebastià, la història es repeteix i “s’assisteix al mateix espectacle de persecució, amb noves formes més sofisticades i enganyoses”.
Sebastià Taltavull ha fet aquesta observació durant el sermó per la missa del patró de Palma. El bisbe ha presidit primer l’Eucaristia a la Catedral i després a l’església de Sant Sebastià.
A l’homilia, el bisbe també ha desitjat que la festa del patró contribueixi a reedificar la ciutat sobre els fonaments dels drets humans, del respecte mutu i la dignitat de tota persona.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits