Logo IB3N
X

Sebastià Taltavull ja és bisbe de Mallorca

Ha rebut el bàcul que simbolitza la funció pastoral

26/11/2017

Sebastià Taltavull ja és bisbe de Mallorca

1814

Cerimònia carregada de simbolisme a la Seu, escenari per a la presa de possessió de monsenyor Sebastià Taltavull com a bisbe de Mallorca. Qui fins ara ha estat administrador apostòlic de la Diòcesi, ha encetat el ministeri episcopal acompanyat per més de 3.000 feligresos, molts d’ells vinguts de Barcelona i de Menorca, d’on Taltavull és natural. Taltavull ha rebut el bàcul que simbolitza la funció pastoral i, ja com a bisbe de Mallorca, ha ofert una homilia en què ha estès la mà a creients i no creients. El bisbe de Mallorca també ha convidat els feligresos a donar a conèixer la paraula de l’Església. A una Seu plena de gom a gom, el bisbe de Mallorca ha estat acompanyat per les principals autoritats de les illes, entre les quals la presidenta del Govern, Francina Armengol, la delegada del Govern central, Maria Salom, o el batle de Palma, Antoni Noguera.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella